تردمیل

ساخت وبلاگ

در صورتی که 20 دقیقه بر روی تردمیل آرام قدم بردارید و شیب دستگاه صاف باشد 100 کالری مصرف می کنید؛ با این تمرین کالری یک آب نبات به سختی سوزانده می شود؛ در حالی که با یک برنامه اصولی در همین زمان می توانید حدود 500 کالری بر روی این دستگاه هوازی از دست بدهید.

در مدت 20 دقیقه بر روی تردمیل 500 کالری بسوزانید!

ما در این جا برای افرادی که فرصت زیادی برای ورزش کردن ندارند یک برنامه 20 دقیقه ای تمرین بر روی تردمیل ارائه می دهیم که بتوانند در مدت کوتاهی از ورزش نتایج شگفت انگیزی به دست بیاورند؛ کافی است این تمرین را در هفته 3 الی 4 جلسه انجام بدهید تا پس از 3 ماه تغییرات چشمگیری در بدن خود حس کنید؛ البته به شرط این که رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و با پرخوری کالری مصرف شده را جایگزین نکنید.

3 دقیقه- شیب صفر- سرعت 8.5 کیلومتر در ساعت- 25 کالری می سوزانید و بدن گرم می شود
1 دقیقه- شیب 1 درصد- سرعت 4.5 کیلومتر در ساعت- 36 کالری سوزاندید
1 دقیقه- شیب 3 درصد- سرعت 3 کیلومتر در ساعت- 50 کالری سوزاندید
1 دقیقه- شیب 1 درصد- سرعت 8.5 کیلومتر در ساعت- 60 کالری سوزاندید
2 دقیقه- شیب 6 درصد- سرعت 3 کیلومتر در ساعت- 85 کالری سوزاندید
2 دقیقه- شیب صفر درصد- سرعت 8.5 کیلومتر در ساعت- 100 کالری سوزاندید
1 دقیقه- شیب 6 درصد- سرعت 3 کیلومتر در ساعت- 115 کالری سوزاندید
2 دقیقه- شیب 4 درصد- سرعت 6.5 کیلومتر در ساعت- 150 کالری سوزاندید
1 دقیقه – شیب 6 درصد- سرعت 3 کیلومتر در ساعت- 180 کالری سوزاندید
3 دقیقه- شیب 4 درصد- سرعت 6.5 کیلومتر در ساعت- 240 کالری سوزاندید
1 دقیقه- شیب 6 درصد- سرعت 3 کیلومتر در ساعت- 340 کالری سوزاندید
2 دقیقه- شیب 4 درصد- سرعت 4.5 کیلومتر در ساعت- حدود 500 کالری سوزاندید

زمانی که در یک جلسه تمرین اصولی حدود 500 کالری بسوزانید و چنین تمرینی را 5 بار در هفته تکرار کنید نیم کیلوگرم وزن از دست خواهید داد و اگر به همین صورت ادامه بدهید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید در پایان یک ماه 2.5 کیلوگرم از وزن شما کاسته می شود که عدد بسیار خوبی است.

این تمرین باعث می شود در مدت 4 ماه 10 کیلوگرم وزن کم کنید و به تناسب اندام نزدیک بشوید؛ البته شیب های زیاد برای کسانی که از مشکلات زانو رنج می برند خوب نیست و این برنامه برای افراد سالم طراحی شده است. 30 دقیقه قبل از شروع تمرین یک لیوان آب بنوشید و حنماً کفش ورزشی مناسب به پا کنید.

تردمیل...
ما را در سایت تردمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هایپر جیم treadmills بازدید : 385 تاريخ : يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 17:51

بهترین ورزش هوازی برای هرکس متفاوت است و به مولفه های مختلفی مانند آمادگی جسمانی، جنسیت، وزن، شرایط بدنی و ... بستگی دارد؛ سطح تمرین می بایست با آمادگی جسمانی فرد متناسب باشد؛ در هنگام انتخاب تمرین باید به حالت بدن خود توجه داشته باشید؛ برای مثال اگر شکم بزرگی دارید باید تمریناتی انجام بدهید که فشار آن بیشتر بر ناحیه شکم متمرکز باشد؛ البته در ورزش هوازی می بایست همه عضلات بزرگ و اصلی بدن به صورت متوالی به کار گرفته شوند.

زمان در تمرین هوازی فاکتور تعیین کننده ای است؛ این گونه تمرینات باید در هفته 3 الی 5 جلسه و در هر جلسه به مدت 30 الی 60 دقیقه انجام بشوند؛ همچنین ورزش هوازی با تکیه بر بالارفتن ضربان قلب و اکسیژن رسانی بیشتر به بدن تعریف شده است.

طوری ورزش کنید که تمرینات برای شما لذت بخش باشد؛ یکی از مسائل بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید ایمنی بدن است؛ انتخاب نوع تمرین یک تصمیم شخصی به نظر می رسد؛ اما بعضی تمرینات احتمال آسیب دیدگی و عوارض ورزشی را افزایش می دهد؛ برای مثال اگر اضافه وزن زیادی دارید نباید بدوید؛ چون با این تمرین وزن بدن مدام از یک پا به پای دیگر منتقل می شود و همان پایی که وزن بدن را متحمل می شود با ضربه شدیدی با زمین برخورد پیدا می کند؛ در نتیجه اگر وزن زیاد باشد مفصل زانو آسیب خواهد دید.

بهترین نوع ورزش هوازی

در هنگام انجام تمرین نباید شدت را آنقدر بالا ببرید که از نفس بیفتید و نتوانید حرف بزنید؛ چون همان طور که گفتیم ورزش هوازی اکسیژن رسانی را افزایش می دهد و اکسیژن بیشتر باعث کالری سوزی می شود؛ اگر طوری ورزش کنید که به اندازه کافی اکسیژن وارد بدنتان نشود، ورزش کارآیی خود را از دست می دهد.

پیاده روی یک تمرین بسیار ساده و در دسترس است که برای اکثر افراد مناسب می باشد؛ شدت این تمرین نیز به آمادگی جسمانی فرد مربوط می شود؛ برای پیاده روی فقط به یک کفش ورزشی مناسب نیاز دارید؛ این تمرین در داخل و خارج منزل قابل اجرا می باشد،کافی است یک تردمیل خانگی تهیه کنید؛ همچنین راه رفتن، ورزشی است که برای افراد تازه کار و برای کسانی که وزن زیادی دارند نیز مناسب می باشد.دوچرخه سواری نیز ورزش هوازی فوق العاده ای است؛ این ورزش را هم می توان در بیرون به وسیله دوچرخه متحرک و هم در داخل منزل توسط دوچرخه ثابت انجام داد.

رکاب زدن بر روی دوچرخه ثابت برای کسانی که مشکل ارتوپدی و یا ورم مفاصل دارند تمرین بسیار خوبی است؛ در صورتی ورزش پیاده روی و دوچرخه سواری را باهم ترکیب کنید یک ورزش ایده آل انجام داده اید و از مزایای قلبی – عروقی فراوانی بهرمند می شوید.این تمرین به کسانی که بیش از 20 کیلوگرم اضافه وزن دارند توصیه می شود؛ در صورتی که چنین ورزشی را به طور منظم و مستمر انجام بدهید ظرف مدت کوتاهی تاثیرات چشمگیری در بدن خود مشاهده خواهید کرد.

دستگاه های هوازی تمرینات بسیار خوبی ارائه می دهند؛ بزرگترین مزیت این دستگاه ها این است که سطح تمرین بر روی آن ها برای افراد مبتدی و حرفه ای قابل تنظیم است و هرکس می تواند متناسب با آمادگی خود با آن ها ورزش کند؛ البته دستگاهی مانند پله کوهنوردی برای کسانی که با مشکلات زانو مواجه هستند بسیار تنش زا است و به مفاصل آن ها آسیب می رساند.

دستگاه اسکی فضایی برای این گونه افراد یک وسیله بسیار مناسب است؛ بر روی اسکی فضایی می توان تمرینات بدون برخورد و مناسبی انجام داد که به تقویت عضلات کمک می کند و منجر می شود کالری خوبی بسوزانید.شنا نیز یک ورزش هوازی بسیار مفرح است؛ اما این ورزش نیاز به آموزش دارد و مدتی طول می کشد تا آن را بیاموزید و بتوانید در مدت مناسب این ورزش را انجام بدهید؛ ورزش شنا بر عکس تمریناتی که تاکنون پیشنهاد کردیم بیشتر بر روی بالاتنه متمرکز می شود و این ناحیه از بدن را می سازد؛ بنابراین می بایست با ورزشی همچون پیاده روی و یا دوچرخه سواری ترکیب بشود.

تمرینات ایروبیک نیز برای کاهش وزن و تناسب اندام بسیار مناسب هستند؛ اغلب ما تمرینات ایروبیک را به عنوان یک سری حرکات بدنی موزون که به صورت مکرر با موزیک انجام می شوند، می شناسیم؛ ولی در واقع هر ورزش هوازی که با ریتم موسیقی همراه بشود، ضربان قلب را بالا ببرد و باعث شود اکسیژن بیشتری به بدن برسد یک تمرین ایروبیک است.گوش دادن به موسیقی در حین انجام فعالیت های هوازی یک کار فانتزی نیست؛ بلکه یک ضرورت است. موسیقی انرژی را افزایش داده و باعث می شود مدت طولانی تری بتوانید به ورزش ادامه بدهید؛ در نتیجه کارآیی تمرین بالا می رود.

تردمیل...
ما را در سایت تردمیل دنبال می کنید

برچسب : بهترین نوع ورزش هوازی, نویسنده : هایپر جیم treadmills بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 17:51

تردمیل یک دستگاه ورزشی است که توسط آن می توان به انجام تمرینات هوازی پرداخت و به تناسب اندام، چربی سوزی، عضله سازی، بهبود سیستم قلبی – عروقی و بهبود سیستم تنفسی دست یافت.این دستگاه ورزشی دویدن و راه رفتن در فضای کوچک باشگاه و منزل را قابل دسترسی می کند. دویدن بر روی این دستگاه دقیقاً مشابه دویدن بر روی سطح زمین است؛ البته بر روی تردمیل 3 فاکتور سرعت، زمان و شیب در اختیار کاربر قرار دارد که با افزایش هر یک از این 3 عنصر می تواند سطح تمرینات را افزایش بدهد.

بعضی از تردمیل ها مجهز به شیب برقی هستند؛ شیب برقی به صورت اتوماتیک و تنها با فشار یک دکمه در حالی که کاربر بر روی تردمیل در حال ورزش است به راحتی قابل تنظیم می باشد. کسانی که در برنامه تمرینی خود از شیب تردمیل استفاده می کنند بهتر است با تردمیلی ورزش کنند که به این نوع شیب مجهز باشد.شیب بیش از 10 درصد ورزش کوه پیمایی و تپه نوردی را شبیه سازی می کند و برای عضله سازی بسیار کارآمد است.

قبل از انتخاب تردمیل بخوانید

تردمیل های مدرن و پیشرفته امروزی مجهز به ضربه گیرهای متعددی هستند؛ ضربه گیر کف مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود؛ ضربه گیر SDS از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند و فشار بر این نواحی را تا حدود 80 درصد کاهش می دهد، ضربه گیر ASA مانند ضربه گیر SDS برای محافظت از اندام ورزشکار طراحی شده است، اما برای وزن های مختلف تا 5 مرحله قابل تنظیم می باشد و برندهای محدودی مجهز به این نوع ضربه گیر می باشند.

ضربه گیرهای فنری و بالشتکی نیز سطح تسمه تردمیل را نرم و انعطاف پذیر می کنند و ایمنی دستگاه را افزایش می دهند. مانیتور این دستگاه اطلاعات بسیار مفیدی مانند سرعت تمرین، مدت تمرین، کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده، برنامه درحال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار به وسیله این اطلاعات در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند.

ضربان قلب برای تعیین سطح تمرین شاخص بسیار مهمی است و منطقه چربی سوزی را مشخص می کند؛ بیشترین چربی سوزی در هنگام انجام تمرینات هوازی زمانی رخ می دهد که ضربان قلب حدود 70 درصد حداکثر ظرفیت باشد. برای محاسبه حداکثر ظرفیت ضربان قلب خود عدد سنتان را از عدد 220 کم کنید.

پیش از شروع تمرین با تردمیل می بایست بدن خود را گرم کنید؛ برای این کار کافی است 2 الی 3 دقیقه با سرعت 3 الی 4 کیلومتر در ساعت راه بروید؛ سپس سرعت را به 6 الی 7 کیلومتر در ساعت برسانید و حدود 1 دقیقه با این سرعت بدوید و بعد دوباره سرعت را به 4 کیلومتر در ساعت برسانید و 1 دقیقه راه بروید؛ در این هنگام بدن شما گرم شده و مرحله Warm up را پشت سرگذاشته اید.در انتهای تمرین نیز باید 2 الی 3 دقیقه با سرعت کم بر روی این دستگاه راه بروید تا ضربان قلبتان به حالت عادی باز گردد و بعد از پایین آمدن از تردمیل حرکات کششی انجام بدهید.

روی تردمیل پس از آن که تعادل خود را به دست آوردید، دسته های دستگاه را رها کنید؛ چون در غیر این صورت کالری کمتری از دست می دهید و کارآیی تمرین کاسته می شود.در صورتی که با رها کردن دسته تعادل تان را از دست می دهید، سرعت اشتباه است و باید آن را کاهش بدهید. شدت تمرین به آمادگی جسمانی فرد بستگی دارد؛ هر چه بیشتر ورزش کنید از آمادگی جسمانی بالاتری برخودار می شوید و می توانید تمرینات شدیدتری را انجام بدهید.

برنامه تمرینی شما باید هر 4 الی 6 هفته تغییر کند و سطح آن را بالا ببرید؛ زیرا بدن پس از مدتی به تمرینات تکراری عادت کرده و دیگر به آن ها واکنش نشان نمی دهد. هرگز بدون پوشیدن کفش مناسب بر روی تردمیل تمرین انجام ندهید، این کار به عضلات و مفاصل شما آسیب جدی وارد می کند.

هنگام خرید تردمیل می بایست علاوه بر قیمت به قدرت موتور، وزن قابل تحمل برای دستگاه، برند، کشور سازنده، گارانتی، ضمانت و امکاناتی که دستگاه در اختیار ورزشکار قرار می دهد توجه کنید. بهتر است تردمیلی انتخاب نمایید که وزن قابل تحمل آن از وزن کاربرانی که مایل هستند از دستگاه استفاده کنند 10 الی 20 کیلوگرم بیشتر باشد؛ در این صورت دستگاه در برابر ضربات شدیدی که در هنگام دویدن به سطح تردمیل وارد می شود، دوام می آورد و عمر طولانی تری خواهد داشت.

تردمیل را باید از فروشگاه هایی تهیه کنید که به خریدار امکان بازدید بدهند و ارسال و نصب آن را بر عهده بگیرند؛ همچنین در برابر ضمانت پس از فروش به خوبی پاسخگو باشند.هایپر جیم با این که یک فروشگاه اینترنتی به شمار می آید به همه مشتریان خود اجازه می دهد در صورت تمایل به نمایشگاه بیایند و از نزدیک دستگاه مورد نظر خود را ببینند و آن را مورد تست قرار بدهند.

قبل از انتخاب تردمیل بخوانید

فروشگاه اینترنتی هایپرجیم با داشتن گواهینامه نمایندگی فروش بسیاری از برندهای معتبر و محبوب محصولات و تجهیزات ورزشی مانند توربوفیتنس تایوان، جی کی اکسر تایوان، پرومستر، پاندا، آیرون مستر، اسپرتک، استرانگ را عرضه می کند و محصولات اروپایی مانند ریباک انگلستان و بی اچ فیتنس اسپانیا را نیز به فروش می رساند. ارسال و نصب همه محصولات توسط فروشگاه هایپر جیم به صورت رایگان صورت می گیرد و از آنجایی که نماینده فعال بسیاری از کالاهای معتبر ورزشی جهان است ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات را مورد پیگیری و پشتیبانی قرار می دهد.

تردمیل...
ما را در سایت تردمیل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هایپر جیم treadmills بازدید : 267 تاريخ : يکشنبه 28 آذر 1395 ساعت: 17:50